Gezocht voor op ons hoofdkantoor

Administratief Talent

Gaat jouw hart sneller kloppen als alle zaakjes op orde zijn? Dan ben jij misschien wel de nieuwe collega die we zoeken. Als administratief talent heb je financieel inzicht en ervaring met facturering. Excel-overzichten maken en beheren is voor jouw geen moeilijke taak. Daarnaast ben je gefocust op het administratief beheren van projecten en de personeelsadministratie. Een uitdagende administratieve job dus met veel afwisseling.

Jouw aanbod

32-40 uur p.w.
€ 2426 - € 3120 p.m.
Werktijden in overleg (tussen 8:00 - 18:00)
Graag stellen wij ons aan je voor

Wie is Rietbroek?

Rietbroek heeft sinds 1991 ervaring in gebouwen schoonhouden. De pijlers van ons familiebedrijf zijn vandaag de dag nog dezelfde als 30 jaar geleden: betrouwbaarheid, kwaliteit en veiligheid. Founders Peter en Rob Rietbroek hebben hun eerste stappen als ondernemer zelf op de ladder gezet. Die praktijkkennis vindt u terug in de manier waarop Rietbroek anno heden wordt geleid: met een sterk accent op klantgerichtheid. Als familiebedrijf staan we voor optimale continuïteit en maximale betrokkenheid.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen
Bij Rietbroek hechten we veel waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. We vinden het belangrijk om niet alleen over MVO te praten, maar het vooral te doen. Onze medewerkers zijn het kloppende hart van Rietbroek, daarom besteden we in ons MVO-beleid veel aandacht aan hen. Dagelijks willen we blijven innoveren binnen alle gebieden van MVO. Mede daarom hebben we MVO-bokaal van branchevereniging Schoonmakend Nederland gekregen.

What's in it for you?

Ons bod aan jou:

  • Een marktconform salaris van € 2426 - € 3120 bruto p.m. afhankelijk van jouw werkervaring
  • Parttime- of fulltimefunctie voor 32-40 uur p.w.
  • Veelzijdige en uitdagende baan in een al 30 jaar groeiende organisatie
  • Een hecht team met gevoel voor humor
  • We zorgen voor goede begeleiding en staan open voor jouw ideeën om het werk met elkaar beter en gemakkelijker te maken
  • Werktijden zijn in overleg en liggen tussen 8:00 en 18:00 uur van maandag t/m vrijdag
Wie zoeken we?

Jouw profiel:

  • Een afgeronde administratieve hbo-opleiding en 2 jaar werkervaring in een (financiële) administratieve functie heeft onze voorkeur
  • Goede kennis en vaardigheid van verschillende software, zoals Excel
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Je kunt goed zelfstandig- en als samenwerken
  • Je raakt niet gestresst van snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden, aanpakken is jouw ding
  • Je bent communicatief vaardige en hebt een goed aanpassingsvermogen
  • Je hebt affiniteit met de schoonmaakbranche is fijn, maar zeker niet verplicht

Herken jij jezelf in dit profiel? Super leuk, dan ben jij de collega die wij zoeken en zien we met enthousiasme jouw sollicitatie tegemoet.

We starten met een contract voor bepaalde tijd, maar streven na deze periode naar een vast dienstverband!

Werken bij rietbroek administratie
Bij Rietbroek selecteren we mensen geen cvs

Sollicitatieformulier







Privacy voorwaarden *

We beveiligen dit formulier met reCAPTCHA en Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.